Jak mówić o kulturze? Tworzenie komunikatów promujących wydarzenia kulturalne
warsztat DT
11 czerwca 2021, godz. 13:00
Jak sensownie komunikować wydarzenia kulturalne, przedstawiać kolejne działania i budować wizerunek? Po wystąpieniu „Jak zmasakrować odbiorcę?” wygłoszonym podczas konferencji „Marketing w kulturze” w 2019 roku zaczęła się moja współpraca z instytucjami kultury, organizacjami i artystami, dotycząca autoprezentacji, umiejętności przedstawienia siebie i swojej kariery, opowiedzenia o wydarzeniach kulturalnych w zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorców sposób. Koniec z opisami spektakli, które mówią „tylko nie przychodź mnie zobaczyć”, koniec z materiałami promocyjnymi głoszącymi „omijaj moją wystawę szerokim łukiem”. Czas wprowadzić w życie skuteczną komunikację, opartą o bliskie nam wartości.
Prowadząca: dr Agata Wittchen-Barełkowska
Prezes zarządu NU Foundation, menadżer kultury, autor strategii z obszaru kultury i komunikacji, badacz i wykładowca. Od piętnastu lat zajmuje się komunikacją, produkcją i promocją kultury. Współpracowała z instytucjami kultury w Polsce i zagranicą, takimi jak: Teatr Dramatyczny m. st. Warszawy, Malta Festival Poznań, Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk, Teatr Nowy w Poznaniu, International Cochran Piano Competition, Teatr Jaracza w Łodzi, Bayerische Staatsoper w Monachium.
Od 2017 roku współtworzy z Mikołajem Maciejewskim NU Foundation. Fundacja prowadzi badania, tworzy strategie, wspiera rozwój instytucji kultury (m.in [1]. Poznańskie Centrum Dziedzictwa, Park Kultury w Bydgoszczy, Ośrodek Teatralny Kana w Szczecinie) i profesjonalizację kadr kultury (program szkoleniowy „Kadry kultury” na zlecenie Urzędu Miasta Poznania). Działa także na rzecz łączenia środowisk kultury i biznesu.
Jako wykładowca współpracuje z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w ramach studiów podyplomowych poświęconych koncepcji _audience development_ („Rozwój publiczności”) oraz Wyższą Szkołą Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Redaktor magazynu „Connecting Audiences Polska”.
Pracuje również jako trener biznesu (Szkoła Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie) w zakresie wystąpień publicznych i komunikacji. Tworzy strategie komunikacyjne i treści dla klientów indywidualnych, biznesowych i instytucjonalnych.
warsztat zamknięty