A
O
I
A

Trwa wczytywanie...

  • Czerwiec 2021
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •  
  • JAK DO NAS TRAFIĆ

    ul. Zachodnia 54/56, Łódź 90-403
    42 633 26 41
    tel. pn./pt. 8:00-16:00
    sekretariat@aoia.pl

    Kasa biletowa
    tel. 42 633 26 41, w. 16

    kasa biletowa I piętro
    wtorek 11:30-15:30
    środa-czwartek 16:00-18:30
    oraz pół godziny przed rozpoczęciem imprezy
    UWAGA! płatność tylko gotówką

    Jak mówić o kulturze? Tworzenie komunikatów promujących wydarzenia kulturalne

    warsztat DT

    11 czerwca 2021, godz. 13:00 

    Jak sensownie komunikować wydarzenia kulturalne, przedstawiać kolejne działania i budować wizerunek? Po wystąpieniu „Jak zmasakrować odbiorcę?” wygłoszonym podczas konferencji „Marketing w kulturze” w 2019 roku zaczęła się moja współpraca z instytucjami kultury, organizacjami i artystami, dotycząca autoprezentacji, umiejętności przedstawienia siebie i swojej kariery, opowiedzenia o wydarzeniach kulturalnych w zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorców sposób. Koniec z opisami spektakli, które mówią „tylko nie przychodź mnie zobaczyć”, koniec z  materiałami promocyjnymi głoszącymi „omijaj moją wystawę szerokim łukiem”. Czas wprowadzić w życie skuteczną komunikację, opartą o bliskie nam wartości.

    Prowadząca: dr Agata Wittchen-Barełkowska
    Prezes zarządu NU Foundation, menadżer kultury, autor strategii z obszaru kultury i komunikacji, badacz i wykładowca. Od piętnastu lat zajmuje się komunikacją, produkcją i promocją kultury. Współpracowała z instytucjami kultury w Polsce i zagranicą, takimi jak: Teatr Dramatyczny m. st. Warszawy, Malta Festival Poznań, Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk, Teatr Nowy w Poznaniu, International Cochran Piano Competition, Teatr Jaracza w Łodzi, Bayerische Staatsoper w Monachium.
    Od 2017 roku współtworzy z Mikołajem Maciejewskim NU Foundation. Fundacja prowadzi badania, tworzy strategie, wspiera rozwój instytucji kultury (m.in [1]. Poznańskie Centrum Dziedzictwa, Park Kultury w Bydgoszczy, Ośrodek Teatralny Kana w Szczecinie) i profesjonalizację kadr kultury (program szkoleniowy „Kadry kultury” na zlecenie Urzędu Miasta Poznania). Działa także na rzecz łączenia środowisk kultury i biznesu.
    Jako wykładowca współpracuje z Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w ramach studiów podyplomowych poświęconych koncepcji _audience development_ („Rozwój publiczności”) oraz Wyższą Szkołą Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Redaktor magazynu „Connecting Audiences Polska”.
    Pracuje również jako trener biznesu (Szkoła Trenerów Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie) w zakresie wystąpień publicznych i komunikacji. Tworzy strategie komunikacyjne i treści dla klientów indywidualnych, biznesowych i instytucjonalnych.



    warsztat zamknięty



    Wróć do strony głównej
  • Czerwiec 2021
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  •  
  •  
  •